WSVO wielerkleding

De clubkleding van WSVO vernieuwt elke 3 jaar, dit in verband met de clubsponsoring op de kleding. Vanaf 2023 is er weer een nieuwe lijn. De kleding wordt geproduceerd (in Tjechie) en geleverd door Kalas. WSVO heeft gekozen voor Kalas vanwege de op maat gemaakte webshop, keuzemogelijkheden en betrouwbaarheid.

Schermafbeelding 2023 04 26 om 131516

Kledinglijn

Webshop

Kalas opent 4 keer per jaar voor een periode van 2 weken de webshop voor de leden. Waarom maar 4 keer per jaar en 2 weken? In verband met de productietijd en levering. Tijdens deze 2 weken kan WSVO kleding besteld worden. Na sluiting gaan de bestellingen in productie. Levering vind zoveel mogelijk plaats in een vaste week na de bestelperiode. Bestellen en afrekenen wordt rechtstreeks bij Kalas gedaan en ook de levering vind rechtstreeks via Kalas plaats op het door u opgegeven afleveradres.
Nieuwe leden van WSVO ontvangen bij aanmelding in hun welkomst e-mail een speciale kortingscode om een basisset (shirt korte mouw & bibshort) kosteloos te bestellen in de eerst volgende bestelperiode.

De bestelperiodes en leverweken in 2023 zijn:
Bestellen van 17 januari t/m 31 januari - levering eind maart/begin april
Bestellen van 11 april t/m 25 april - levering eind juni
Bestellen van 27 juni t/m 11 juli - levering begin september
Bestellen van 19 september t/m 3 oktober - levering eind november

De leverdata zijn momenteel indicatief; de levertijd is ongeveer 6 weken.

De leden van WSVO ontvangen een e-mail als de shop weer open gaat voor bestellingen met daarin de toegangscode. WSVO-WEBSHOP

De meest gekochte kleding is de Elite-lijn. Binnen de lijnen kan nog worden gevarieerd tussen meerdere zeemen. Voor de kinderen wordt veelal de Elite-lijn gekozen.

Kledinggrootte en kledingtype kiezen
Op de Kalaswebsite is een maattabel beschikbaar, deze is ter indicatie. Heb je twijfel dan wordt aangeraden om te passen in de Kalas winkel in Sneek of tijdens een van de pasavonden bij WSVO.

Om het kiezen van de juiste kleding te vergemakkelijken hebben we een schema gemaakt. Door de vragen in het schema te beantwoorden kun je wellicht makkelijker tot een keuze komen welke kleding voor jou geschikt is.

N.B. Dezelfde kleding (en meer), maar niet in WSVO-stijl kan het hele jaar door kan in de algemene webshop bij Kalas worden besteld

Voor vragen omtrent de bestelling of de producten kan contact worden opgenomen met de klantenservice van Kalas per e-mail

logo kalas  Kalas
Hoogend 26