Scheffer Media

Tussen sport en bedrijfsleven zitten vele overeenkomsten. De passie die mensen hebben om het goed te doen, zichzelf willen verbeteren en de wil om te leren. Ieder op zijn eigen niveau wil dat zijn of haar prestaties erkend en gezien worden. Daarin verschillen sport en bedrijfsleven niet van elkaar.

Die passie zorgt er mede voor dat Scheffer Media grote verbondenheid voelt met sport en haar betrokkenheid zo breed mogelijk toont aan verenigingen en teams. Deze passie proberen wij dagelijks ook in ons werk te leggen en daardoor creatief en productief onze klanten te helpen met hun online en offline communicatie.

Scheffer Media ondersteunt meerdere sportverenigingen in Ooststellingwerf waaronder WSVO, maar ook professionele sporters en teams, zoals Stichting Race Team Drenthe.

Bent u geïnteresseerd in wat Scheffer Media voor uw organisatie kan betekenen? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

scheffer media logo

Nanningaweg 8, 8431 AA Oosterwolde