Geen WSVO zonder onze sponsors!

Wij danken mede aan onze sponsoren ons bestaansrecht en bevelen hen van harte bij u aan. Op iedere bedrijfspagina leest u waarom men onze vereniging een warm hart toedraagt.

De Jongens van Outdoor

Jongsma Engineering Solutions

Graafstra Bedrijfskleding

Le Coq Appelscha

Navigerennaarkracht.nl | Big Five for Life Friesland

Trainen, Coachen, Passie.... Dit heeft grote raakvlakken met sporten en in mijn geval met fietsen. Sporters zien vaak vanuit hun passie af tijdens trainingen en wedstrijden. Om sterk en gepassioneerd te blijven hebben ze ondersteuning nodig van een trainer of coach. Vandaar de verbinding met WSVO; ik draag de fietssport (in Ooststellingwerf in het bijzonder) een warm hart toe, aangezien ik zelf ook graag de pedaaltjes ronddraai. Fietsinitiatieven zoals een vereniging die in de breedte activiteiten gaat ontplooien, draag ik dan graag ook een steentje aan bij.

Falko Dak & Wand B.V.

Ter Schuur Techniek

Kramer Fietsservice Appelscha

Fysiotherapie Oosterwolde

Sportcentrum Impuls

Wim de Vries verpakkingen

Catch totaalbelettering

Scheffer Media

Tussen sport en bedrijfsleven zitten vele overeenkomsten. De passie die mensen hebben om het goed te doen, zichzelf willen verbeteren en de wil om te leren. Ieder op zijn eigen niveau wil dat zijn of haar prestaties erkend en gezien worden. Daarin verschillen sport en bedrijfsleven niet van elkaar.

A1 internet

Boscamping Appelscha